15
Město Humpolec
Návrh usnesení
25. Rady města
konané dne 7.2.2024

Pravidla pro přijímání a vyřizování stížností a petic

I. Rada města schvaluje

Pravidla pro přijímání a vyřizování stížností a petic

II. Rada města ukládá

1. JUDr. Martině Samkové, vedoucí oddělení PP a PŘ
1.1.

zajistit zveřejnění schválených Pravidel pro přijímání a vyřizování stížností a petic na webových stránkách města Humpolce

Termín: 15.2.2024

Předkladatel:JUDr. Martina Samková, Oddělení právní podpory a přestupkového řízení, tel. +420 565 518 126, martina.samkova@mesto-humpolec.cz
Zpracovatel:JUDr. Martina Samková, Oddělení právní podpory a přestupkového řízení, tel. +420 565 518 126, martina.samkova@mesto-humpolec.cz
Vyjádření:
Na vědomí:
Předpokládaná doba trvání:00:05
Text důvodové zprávy:

V rámci aktualizace předpisů Vám v příloze předkládáme ke schválení Pravidla pro přijímání a vyřizování stížností a petic.

Tato pravidla (č. P/2/2024/RM) nabývají účinnosti 1. března 2024.

Těmito pravidly se ruší Pravidla Rady města Humpolec pro přijímání a vyřizování stížností schválené dne 18.1.2006.

Tato směrnice upravuje jednotný postup pro přijímání, evidenci, vyřizování stížností a petic. Je vydávána v souladu s § 102 odst. 2 písm. l) zákona č. 128/2000 Sb., o obcích (obecních zřízeních), ve znění pozdějších předpisů. Náležitosti petice a postupy při vyřizování petic jsou v souladu s článkem 18 Listiny základních lidských práv a svobod, dále jsou dány příslušnými ustanoveními zákona č. 85/1990 Sb., o právu petičním, ve znění pozdějších předpisů.

Materiál obsahuje:Příloha - Pravidla pro přijímání a vyřizování stížností a petic7.2.2024 (Veřejná)
Materiál projednán:
Přizváni: