Město Humpolec |
Návrh usnesení |
62. Rady města |
konané dne 15.10.2025 |
|
Inventarizace majetku, pohledávek a závazků města Humpolec k 31.12.2025
zprávu o přípravě inventarizace majetku, pohledávek a závazků města Humpolec za rok 2025
ústřední inventarizační komisi v tomto složení:
Mgr. Jiří Fiala, předseda
Marie Michalíčková, člen
Bc. Jan Hána, člen
Iva Vacatová, člen
Bc. Adam Kolář, člen
Petra Hložková, člen
Ing. Iva Suková, člen
Bc. Miluše Koudelková, člen
Pavla Doležálková, člen
Tato komise bude spolupracovat a předávat návrhy na vyřazování, případný odprodej majetku města a zároveň bude funkční až do jmenování nové ústřední inventarizační komise. Současně členové komise provedou fyzickou inventarizaci té části majetku, která spadá do jejich správy a kompetence v rámci pracovní náplně.
starostu města jmenováním dílčích inventarizačních komisí a vydáním příkazu k provedení inventarizace za rok 2025
časový sled inventarizačních prací:
- do 20. 11. 2025 projednat s organizační složkou a osadními výbory města termíny provedení inventarizace a jmenovat dílčí komise pro jednotlivé inventarizační úseky,
- do 20. 11. 2025 provést instruktáž dílčích komisí a předat potřebné materiály k provedení inventarizace,
- k 31. 10. 2025 provést fyzickou inventarizaci dlouhodobého hmotného a nehmotného majetku,
- do 5. 12. 2025 předat soupisy fyzické inventarizace dlouhodobého hmotného a nehmotného majetku ekonomickému odboru městského úřadu,
- k 31. 12. 2025 provést dokladovou inventarizaci dlouhodobého hmotného a nehmotného majetku a všech rozvahových a podrozvahových účtů,
- do 20. 1. 2026 předat veškeré soupisy inventarizovaného majetku a zásob ekonomickému odboru městského úřadu,
- do 16. 2. 2026 vyhotovit konečný zápis o provedené inventarizaci.
vedoucí ekonomického odboru zapracovat výsledky inventarizace do Závěrečného účtu města Humpolec za rok 2025
Předkladatel: | Ing. Iva Suková, Ekonomický odbor, tel. 565518140, iva.sukova@mesto-humpolec.cz |
Zpracovatel: | Ing. Iva Suková, Ekonomický odbor, tel. 565518140, iva.sukova@mesto-humpolec.cz |
Vyjádření: | |
Na vědomí: | |
Předpokládaná doba trvání: | 00:05 |
Text důvodové zprávy: | |
Inventarizace za rok 2025 Inventarizace majetku a závazků bude provedena ve smyslu příslušných ustanovení zákona č. 563/91 Sb. o účetnictví (především § 6, 7, 29 a 30) v platném znění. V souladu s vnitřní směrnicí bude inventarizace majetku a závazků provedena k datu 31. 12. 2025. Předmětem inventarizace budou všechny rozvahové a podrozvahové účty podle jednotlivých analytických účtů, dále veškerý dlouhodobý nehmotný a hmotný majetek, drobný dlouhodobý nehmotný a hmotný majetek. Inventarizace proběhne současně také v organizační složce města (SDH Humpolec) a v osadních výborech místních částí města.
Úkolem inventarizace bude:
K zabezpečení výše uvedených úkolů je třeba:
|
|
Materiál obsahuje: | |
Materiál projednán: | |
Přizváni: |